ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ

Items where Subject is "L Education > LB Theory and practice of education"

Up a level
Export as [feed] RSS 2.0 [feed] RSS 1.0 [feed] Atom
Group by: Creators | Item Type
Jump to: С | Ш | Ա | Բ | Հ | Մ | Ս
Number of items at this level: 15.

С

Сафьян, Лусине (2007) Учебная фразеология: объем и содержание обучения. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 10. pp. 161-163.

Сукиасян, Карине (2007) Примеры анализа литературного произведения в школе. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 10. pp. 169-173.

Ш

Штоян, Рузан (2014) Техника развития оптимального чтения на уроках русского языка в армянской школе. Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 17. pp. 194-205. ISSN 1829-4316

Ա

Ադամյան, Նունե (2001) Ուսուցման գործընթացում ձևամոլության դրսևորումների առանձնահատկությունները. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 4. pp. 168-171.

Բ

Բազեյան, Կարինե (2016) Երեխաների սոցիալականացման ձևերն ու եղանակները Ալեքսանդրապոլում. Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 19. pp. 143-150. ISSN 1829-4316

Հ

Հայրապետյան, Նաիրա (2006) Պահանջմունքների վերլուծությունն անգլերենի խորացված ուսուցման դասընթացում. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 9. pp. 140-144.

Հայրապետյան, Նաիրա (2008) Տեքստերի և վարժությունների ընտրությունը անգլերենի խորացված ուսուցման դասընթացում. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 11. pp. 175-180.

Հայրապետյան, Նաիրա (2011) Անգլերենի ուսուցիչների մեթոդիկան պատրասավածության հարցի շուրջ. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 14. pp. 117-121.

Հայրապետյան, Սերգո (2010) Գրաբարի նախադասության հնչերանգային տիպերի ուսուցումը. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 13. pp. 108-114.

Հայրապետյան, Սերգո (2008) Գրաբարի բուհական ուսուցման հարցեր. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 11. pp. 153-157.

Հարությունյան, Հասմիկ (2010) Ութձայն համակարգը հայ միջնադարյան երաժշտության բուհական դասընթացում. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 13. pp. 115-119.

Հարությունյան, Ռուբինա (2007) Բացառական, գործիական և ներգոյական հոլովների ուսուցումը միջին դպրոցում. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 10. pp. 164-168.

Մ

Մկրտչյան, Լիլիթ (2006) Ավագ նախադպրոցականի տարիքային-հոգեբանական մի քանի առանձնահատկություններ. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 9. pp. 149-152.

Ս

Սահակյան, Լուսինե (2003) Պատանիների մտածողության առանձնահատկությունները գրական երկի համատեղ քննարկման ժամանակ. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 6. pp. 162-166.

Սարգսյան, Շողիկ (2007) Տարրական դպրոցում մայրենիի քերականության ուսուցման գործընթացի փուլերը. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 10. pp. 174-178.

This list was generated on Thu Aug 24 01:23:49 2017 AMT.