ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ

Проблемы педагогической аксиологии в исследованиях армянских педагогов ХІХ в.

Мардоян, Рузанна (2006) Проблемы педагогической аксиологии в исследованиях армянских педагогов ХІХ в. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 9. pp. 135-139.

[img]
Preview
PDF
Download (563Kb) | Preview

    Abstract

    Երկար ժամանակ աքսիոլոգիական խնդիրները դիտարկվել են փիլիսոփայության շրջանակներում: Մանկավարժական տեսության երևան գալուց հետո այն սկսեց հետաքրքրել նաև մանկավարժներին, որոնք տարբեր ժամանակներում, տարբեր խորությամբ ուսումնասիրեցին մանկավարժական սոցիոլոգիայի հարցերը: Հոդվածում ուսումնասիրվում են Խ. Աբովյանի, Մ. Նալբանդյանի, Ղ. Աղայանի, Ու. Մանդինյանի հայացքները մանկավարժական աքսիոլոգիայի տեսանկյունից: Դիտարկված ժամանակահատվածի հայ մանկավարժները, որպես արժեք առանձնացրել են գիտելիքը, կրթությունն ու դաստիարակությունը: Նրանց մանկավարժական համակարգը աքսիոլոգիական Է և կառուցված է ազգային ու համամարդկային արժեքների միասնության վրա: Այդ դպրոցի խնդիրների լուծումը անհնար Է աոանց անդրադարձի կրթական արժեքների ակունքներին, արժեքներ, որոնց ձևավորումն ու զարգացումը հրամայական Էր դեռ XIX դ. հայ մանկավարժների համար:

    Item Type: Article
    Additional Information: Մանկավարժական աքսիոլոգիայի խնդիրները XIX դ. հայ մանկավարժների ուսումնասիրություններում։ Problems of pedagogical axiology in the researches of Armenian pedagogues.
    Uncontrolled Keywords: Մարդոյան Ռուզաննա, Mardoyan Ruzanna.
    Subjects: L Education > L Education (General)
    L Education > LA History of education
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: FSL Bibl Dept
    Date Deposited: 02 Apr 2014 14:52
    Last Modified: 09 Apr 2014 13:36
    URI: http://shirak.asj-oa.am/id/eprint/362

    Actions (login required)

    View Item