ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ

Учебная фразеология: объем и содержание обучения

Сафьян, Лусине (2007) Учебная фразеология: объем и содержание обучения. ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ, № 10. pp. 161-163.

[img]
Preview
PDF
Download (340Kb) | Preview

    Abstract

    Հոդվածում դարձվածաբանական միավորների համակարգված վերլուծությունր ապահովելու համար լեզվական այս իրողությունները քննվում են իմաստային դաշտի սահմաններում, որի կենտրոնը կազմում է ակադեմիկոս Վինոգրադովի կողմից առաջարկված՝ դարձվածքների հայտնի դասակարգումը: Դաշտի եզրերը համալրվում են առածներով, ասացվածքներով, բառին համարժեք բառակապակցություններով, որոնք կենտրոնի նկատմամբ գտնվում են տարբեր հարաբերությունների մեջ: Առանձնակի ուշադրություն է դարձվում այս եզրային միավորների դասավանդման խնդիրներին, որոնք մինչև այժմ անտեսվել են ուսումնառության գործընթացում։

    Item Type: Article
    Additional Information: Դարձվածաբանության դպրոցական ուսուցման ծավալը և բովանդակությունը։ The volume and content of classroom phraseology.
    Uncontrolled Keywords: Սաֆյան Լուսինե, Safyan Lusine.
    Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
    P Language and Literature > P Philology. Linguistics
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: FSL Bibl Dept
    Date Deposited: 27 Mar 2014 10:36
    Last Modified: 27 Mar 2014 16:07
    URI: http://shirak.asj-oa.am/id/eprint/300

    Actions (login required)

    View Item